Bye, Bye, BA :(

Moved out of my flat today. Somehow I'm feeling sad now. But thx to Katrin, I'll be spending a few mor weeks in BA starting in two weeks time. So it's not yet a final goodbye.

Defined tags for this entry:

Trackbacks

    No Trackbacks

Comments

Display comments as (Linear | Threaded)

  1. ObeliskDee says:

    *It's a new beginning for you. It's a good news. All the best!!! :-D

  2. Jürgen Hösch says:

    *Thx. Let's see, what it brings.

  3. niciii says:

    *Oh nein. Wohin geht es? Und die noch viel wichtigere Frage: ist das Bier mit umgezogen?

    Gruessli, die Niciii

  4. Jürgen Hösch says:

    *Momentan residiere ich bei meinen Eltern in der nähe von BT, ab nächster Woche bin ich dann nochmal in BA. Da müssen wir uns dann mal ranhalten mit dem Bierchen, wer weiß wo du dann im Verlauf des Jahres hinkommen musst. Ich hab das Bier natürlich immer noch für dich reserviert! Allerdings ist mittlerweile aus dem Fässla Goldpils ein Mahr U geworden.


Add Comment

Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
HTML-Tags will be converted to Entities.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.
Gravatar, Favatar, Pavatar author images supported.